miercuri, 18 noiembrie 2009

Fortune Cookie

Trebuie sa recunosc, sunt o mica fanatica a Facebook-ului. Desigur, in parametrii normalitatii. Aici vom discuta in alt post, despre ce inseamna normalitate intr-o lume predominata de bolnavi psihici :). Trecem peste.

Ideea e ca din prostiute in prostiute mai dau din cand in cand peste lucruri care mie imi par fantastice. Si uneori poate chiar mici daruri, pe care sa le primesti in tacere de la nu stii cine, dar stii sigur ca sunt pentru tine.

Ironic, acum 2 zile am deschis un fortune cookie (desigur ca ador pana si denumirea, imi pare genial de sugestiva) care spunea cam asa...

"If people are truly, madly, deeply in love with each other, they will find a way"

Probabil ca orice alt cuvant de aici inainte va fi in plus. Doar ca inca ma gandesc...de truly, madly si deeply eram cu siguranta... oare harta pe care ma uitasem eu a fost gresita?

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri