duminică, 27 iulie 2008

words are never enough
















i'm quite grumpy in the morning.
dificila, dezorganizata, uneori cu gandurile aiurea pe luna si capul prin nori, cand indecisa cand mai hotarata ca niciodata, mi-ar place (si stiu ca se zicea 'mi-ar placea' dar ce sa fac daca imi place sa zic 'mi-ar place') sa urlu pe varful unei stanci care sa zgarie cerul si sa ma dau cu parasuta ( dar nu imi plac parasutele. god, it makes me sick), de multe ori imi sta parul de parca a trecut un tractor prin el, si da, ma confuzez repede ( scuzati-mi incultura voita) si desi imi place cu capul in nori, cu ceilalti prefer sa stiu pe ce planeta hoinaresc.

a se mentiona ca spiritul romantic adolescentin prezentat in poze este in totalitate al meu ( cu alte cuvinte, da, picioarele sunt ale mele. si da da da, iar poze cu picioarele mele. se pare ca imi plac picioarele mele. in poze). si as vrea sa mentionez ca prima poza este 'sand heart' si a doua 'morning heart'. silly. but mine:)

da, ce cliseu. parca imi si vin in minte imagini din filme cu fetite desenand la sfarsitul caietului inimioare. cine ar fi crezut? eu, gandindu-ma la inimioare. degradant ar spune unii...eh

cat de mult as vrea pur si simplu sa stiu ce vreti de la mine. voi toti cei care va bagati cu nasul in viata mea neinvitati. intrusii. bastarzii. ce? ma enervati uneori. reaaaal bad. si-s si un pic satula de mereu, aceeasi poveste. picata in cap, bolnava mintal, compulsivo obsesiva, sau chiar stupida. any normal bastard around here?uff

"i look in your eyes
i can see butterflies"...eh:)

si ca sa termin intr-un mod mai pesimist0-apocaliptic, self quoting myself:
words are never enough...
but it feels like every word of yours would make a difference...

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri