vineri, 25 iulie 2008

orgasmic

da da da. METALLICA
si stiu, de obicei nu scriu pe blog despre concertele la care merg, dar despre asta trebuie. it's a must
ce pot spune? absolut genial. ORGASMIC. nu ca m-as fi asteptat la altceva, si totusi a fost...whew, unbelievable.
baietii, intr-o forma dementiala (god, I'd marry one of them right this instance), si daca e sa imi fi dat seama de ceva, e ca heeei...they're my ideal type of hotness
au cantat god like. o atmosfera incredibila, ca sa nu mai spun de ploaie. of, ploaia, eternul meu cantec, cine ar fi crezut ca va deveni din chin (3 ore de asteptare in ploaie, si in hanorac e ceva:))), placere? absolut geniala senzatia : noapte, ploaie pe pielea inghetata dar infometata, nebunie generala in jur, si Sanitarium pulsandu-ti obsesiv prin vene...
am plecat de acolo hungry for more ( "so fucking what?" --ah, il ador pt replica asta), si decisa sa ii vad cat mai curand posibil, de data asta insa sa ii am chiar in front of me...
"you know why i'm here? because i fucking love it". oh, me too:))

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri