duminică, 20 iulie 2008

lui...


si trebuia sa fie ieri, dar hai sa zicem ca nu am avut puterea sa scriu ceva ieri...

o zi menita sa fie dedicata lui, lui si simbolului acela atat de pregnant in adancul meu, pur si neatins... doar atat...

si cat de trist ca nu a fost decat o zi trista...atat de trista...

si cat de greu e cand iti dai seama ca uiti constant niste lucruri atat de intiparite in tine incat devin chiar Ego, dar tu uiti. si lasi in urma ta bucati din tine pe care apoi le plangi si le readuci inapoi in tine. inmiit, si mai dureros. atat de trist cand realizezi ca puritatea acelui sentiment e impregnata atat de adanc cu durere, o durere care nu dispare. se evapora, dar vaporii raman in aceeasi camera cu tine, si intr-un ciclu nebun, vaporii devin nori, apoi furtuna si asa mai departe. iar acum...ma ploua...

si promisesem atat de multe. mie. mie si lui. nu pot sa cred ca m-am pierdut pe drum...
mi-e atat de dor. atat, atat de dor. de liniste...de puritatea initiala a iubirii si puterea cu care credeam in vise, in oameni. in mine...mi-e dor de vechiul eu, cand inca nu aparusera oitele in mintea mea, dinainte de orice intunecare. sau tristete...

as da orice sa adun acea putere cu care sa imi pot indeplini promisiunile, dar se pare ca nu fac decat sa uit de mine si sa ma prabusesc cand imi reamintesc. on and on and on. si din cand in cand, ma mai agat de cine reusesc. ai face bine sa fugi de pe acum, inainte sa termini de citit, sau s-ar putea sa te trezesti sufocat...

ever wondered where the lost things go?. desi stiu ca daca scriu aici nu ma va face sa ma simt mai bine, e ciudat ca totusi imi da impresia ca ii acord importanta cuvenita. cum am putut pierde ceva atat de drag? (si ce intrebare. irony, my dear friend)...

mais tu es pure et tu viens d'une etoile...uff...

inolvidabilul...micul print...

"Si-apoi, priveste! Vezi tu, acolo, lanurile de grau? Eu nu-mi aduc aminte de nimic. Si asta-i trist! Tu ai insa parul de culoarea aurului. Va fi, de aceea, minunat, cand tu ma vei fi imblanzit! Graul, auriu si el, imi va aminti de tine. Si-mi va fi nespus de draga murmurarea vantului prin grau ..."

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri