sâmbătă, 20 martie 2010



Cum te poti concentra pe o asa o vreme? Cum?

E ca si cum ti se blocheaza orice celula nervoasa, si fiecare bucatica cerebrala si non-cerebrala din tine se gandeste la cat de fain ar fi sa zburzi nitel pe-afara. La o papadie de-aia cum gaseam pe camp la mamaia cand incepea sa bata vant de vara, la mirosul aerului de primavara care te izbeste cand deschizi fereastra...

E o vreme numai buna de iubit. Eu asa zic.
Si avand in vedere cat de mult mi-am revigorat simturile dupa o perioada de tacere, parca doar daca imi scot nasul pe geam si totul explodeaza. Si desi pana acum nu am experimentat nicio primavara pe nevorbite, de data asta mi se pare absolut geniala.

Culorile, energia oamenilor, zambetele, mirosul, hainele. Pasarile din copaci, lumina soarelui... Ce rost ar mai avea cuvintele aici, hehe...

Si apropo de tacerea aceasta a mea. Mi se pare foarte interesant cum toti barbatii sunt foarte atrasi de acest aspect. Oare chiar atat de terorizati sunt ei mititeii de o voce feminina? Sau poate doar intimidati de intelesul cuvintelor...cine stie...

Oricum. Miroase a nou si a iubire. Frumos.
Astept si papadia aia de la Fat-Frumos iar totul va fi grozav.

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri