miercuri, 10 februarie 2010

The grass was greener

Adorm f greu noaptea. Si ma dor oasele de-atata zvarcolit in pat blocandu-mi mintea pe "Adormi, adormi, adormi, adormi, adormi!!".
Dimineata ma trezesc cu o durere de cap, ca si cum nu as fi dormit de zile. Ca si cum in somn as fi ramas treaza si nedormita, iar durerea mi-ar fi singura amintire a ceea ce mi s-a intamplat in somn.

Probabil e un motiv al insomniei. Trebuie sa fie. Dar cred ca imi e prea frica sa stau sa il gasesc, mi-ar trebui un curaj enorm sa hoinaresc de nebuna prin visele si prin spasmele care ma bantuie noaptea. Dar nu numai nebuna, si singura.

Nebuna, nu mi-e frica de asta. Iar singura, hmm..n-ar fi ceva nou. Atunci, de ce imi este asa greu sa prind de picior piticul asta de pe creier care nu imi da pace?



Acesta e un articol dedicat probabil nimanui si tuturor.
Simteam doar nevoia egoista sa share it to the world.
Mai taie din greutatea nebuniei...



Steps taken forward, but sleep walking back again...

2 comentarii:

Cosmin spunea...

Incearca sa ii multumesti lui Dumnezeu incepand de la faptul ca esti frumoasa si desteapta pana la faptul ca te-ai nascut in 1991 si nu in 437 (B.C.).Daca te gandesti daca exista sau nu Dumnezeu sa sti ca a crede in Dumnezeu e o nebunie, insa singura nu o sa poti niciodata sa il prinzi pe piticu' ala care nu-ti da pace...(a da, si si piticul ala e tot invizibil deci il bati tot cu ceva invizibil...iti trebuie arme invizibile(nebun,nu )_)...in the end it's all about the faith...:)

Anonim spunea...

incearca sa iti gasesti tu linistea prin tine draguta ella. e bine sa te gandesti la lucruri invizibile sau apasatoare dar mai bine e sa te gandesti la tine! tu stii ce iti zic.
cu tot binele meu de baietel caruia ii place gagica

Lista mea de bloguri