sâmbătă, 23 ianuarie 2010

De unde si dorul...




M-am asezat pe calorifer azi, mancand ciocolata si numarand fulgii de zapada. Stateam la geam, si aveam in fata marea albastra de demult, acum inghetata.
Se asezau pe mine nebunii, pe bucatica aia de piele din mine careia ii e dor.

Ce facem cand ne e dor?

De ce ne e dor?

De ce imi este dor? Cand s-au asezat atatia fulgi pe mine, ca nu mai vad decat un nebun de alb in mine. De ce imi e dor? Cand deja iarna miroase tarzie, si frigul a inghetat totul in aer...

Si de unde stiu ca e dor?
Cand eram mica ii ziceam mamei ca simt ca ma sageata ceva in cap iar ea ma intreba daca ma doare capul. Ii spuneam, de unde sa stiu eu daca ma doare capul?Doar ma sageata ceva in cap...
De unde stim cand e dor?Doar pentru ca doare?



Si de unde si dorul asta...de unde?... Si incotro...?



Un comentariu:

Semestrul II spunea...

Nebun de alb ...:) unde ti-e dorul acolo ti-e inima (unde-ti sunt ochii acolo ti-e iubirea)...nebun de alb .

Lista mea de bloguri