marți, 28 octombrie 2008

Hide and seak


Da, ce lung mai e To Do list-u nostru. ui. Ma coplesesc uneori atatea ganduri ca uit si in ce directie trebuie sa o iau. Pastiluta roz ca sa nu uit sa imi iau pastila, da. Asta e. Dar trebuie sa recunosti ca si tie ti-ar mai folosi niste memoplus din cand in cand, nu-i asa bunicule? Nu sunt mereu atat de zuza cum probabil crezi, desi cu capul pe luna, il am pe umeri. Si intr-un final, poate ca si tu esti ametit, nu poti nega. Nu-mi spune ca ti-ai facut curat prea recent prin carti si caiete, ca nu te cred.
Si pentru ca bunicii se culca devreme, profit de ocazie sa iti dau a small hint. Stiu ca am spus ca ma culc...asta o sa fac, in cateva minute. Pana atunci insa, vroiam sa iti propun...
Hai sa ne jucam Cald si Rece, vrei?

ps: Ti-am spus. Nu uita niciun indiciu...

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri