marți, 28 octombrie 2008

Heal your pain


Nu. Oricat mi s-ar argumenta, nu pot crede in rautate pura (o asociere ingrata de termeni, stiu). Nu exista asa ceva. Rautatea e doar slabiciune enorma. Asa zisa rautate e direct proportionala cu slabiciunea din tine. Ti-e frica, si cand simti ca esti lovit, lovesti si tu cat mai tare in jur. Iar in final , ascunzi toata aceasta suferinta cat mai adanc, si de tine chiar, doar ca sa te scufunzi mai apoi in singuratate.
Nimeni nu face rau fara o cauza. Nu ca ar fi scuzabil niciun fel de rau, ci doar ca ar avea o cauza la sursa careia poate ai putea gasi o solutie favorabila.
Si chiar as lupta din rasputeri sa sustin ideea asta : evil cannot heal pain. evil is pain.

E legea firii. Ne curge sange cald prin vene, nu mercur. Actionam si traim sub impulsul batailor de inima, nu comandati electronic. Si oricat de mult ne-am nega partea umana, sinapsele noastre nici c-ar mai exista fara o inima care sa bata si sa pompeze sangele spre creier.
Suntem oameni, nu bestii. Oricat ne-am ascunde.

Heal your pain

Un comentariu:

Ruby Page spunea...

See,that's funny. Natura umana presupune aceasta constanta lupta intre bine si rau, cum ar veni aplicat aici, intre bunatate si rautate. Presupunem asadar ca aceste doua concepte pleaca de pe premise egale; de ce nu le-am aloca acelasi spatiu fictiv de desfasurare? Negarea rautatii naturale e ca o negare a realitatii; accept-o,cunoaste-o si vei vedea abia atunci cum poti sa te joci cu variatia ideologica a rautatii la orice nivel posibil cunoscut.
** Gand de gandit: ne nastem buni sau rai?Triumfam, sau de fapt ne complacem?**

Lista mea de bloguri