vineri, 5 decembrie 2008

self destruction



Aduc aici un ultim omagiu a celor ce nu pana de mult erau si ele biete ramasite,
Ingrop aici, in chiar secunda asta, in ochii inghetati mintind ai mamei, in rafturile din casa bunicii pline de fotografiile celor ce traiau candva viitoare bucati din puzzle-ul egoului meu, in zambetul eternei prietenii cu care am crescut si pe care l-am pierdut in imensitatea globului si in amintirea copilului pe care l-am crescut ca si din pantecul meu, in reflexia primelor lacrimi a caror dulceata s-a inasprit in amar, sub ruinele ce se inmultesc crescand sub mine si sub privirile-mi nebuloasei miilor de voci ce le adun, eu, ploaie pentru ciuperci otravitoare, ingrop acum si ultimul copil din mine. Aici, sub privirile inspaimantate a ceea ce azi nu stiu cum sa numesc. Eu.

Acum nu sunt decat un copil batran. o relicva. si ochii mei au prins riduri de atata batranete...

Sunt sleita. I'm becoming a monster

Niciun comentariu:

Lista mea de bloguri