miercuri, 12 noiembrie 2008

make yourself heard



Cu totii suntem nemultumiti, ba de scoala, ba de servici, ba de tanti de la primarie care te sfideaza, ba de politicienii nostri adorabili, ba de cate suturi tre sa primesti in fund si sa taci ca prostul/proasta. Si cu totii stim sa ne plangem, bineinteles.
Adevarul e ca m-am saturat. Peste tot numai "tara de rahat", "vai ce mi se intampla", "fir-ar el sa fie de sistem ca imi sta pana in gat, ma mut in strainatate", dar prea putini fac ceva in legatura cu asta. Poate ca nu stiti, chiar ni se da ocazia (nu prea mult, ca strica, but still), dar nu, noi intoarcem nasul spre atoteterna complacere in suferinta pt ca de, e mai usor asa.
Uite ca nu. E cazul sa facem ceva. Avem pentru ce sa ne strofocam, si pana la urma e pentru noi, merita tot efortul. Asa ca asta ar fi o ocazie destul de buna sa incepi sa faci ceva...


"Ai ceva de spus cu privire la provocarile generatiei tinere? Esti
multumit de sistemul de educatie din Romania? Crezi ca integrarea
sociala a tinerilor din zone marcate de saracie constituie o problema?
Crezi ca tinerii ar trebui ajutati sa isi gaseasca un loc de munca?

Consultarea on-line este in limba romana si poate fi accesata la adresa
http://ec.europa. eu/yourvoice/ ipm/forms/ dispatch? form=Youthchalle nges&lang= ro.

Chestionarul poate fi completat pana pe data de 25 noiembrie.

Fa-ti si tu auzita vocea!"

2 comentarii:

Petrisor spunea...

:aplauze:

in sfarsit ceva care suna bine :)

Ruby Page spunea...

ce-i asta,bre?:))

stii ce a trebuit sa transcriu la "verificarea cuvintelor" ca sa-mi publice comentu asta?

"hydrog":))=))=))=))

Lista mea de bloguri